søndag den 10. november 2013

Jubi så kom mine små nisser

                                           
                                             Så kom de sødeste små nisser med posten..
                                             Jeg har bestilt dem ved Merethe  som har bloggen
                                            Mor`skaber...hun laver det fineste håndværk,
                                            altid så gennemført ,sååååå kreativ , jeg tror de skal pynte
                                            mit juletræ i år......
                                            Ud over nisserne havde jeg bestilt en sød lille pung, med et
                                            broderi af lakridskonfekt.
                                             Glæder mig til at det skal tages i brug.
                                            
 
 
Jeg får helt lyst til at prøve at lave dem selv
men det tillader min tid vist ikke ...:)
 
 
                                             

3 kommentarer:

  1. hvor er det dejligt med sådan en pakke med små nuser-ting

    SvarSlet
  2. Godt de nåede frem og faldt i din smag ... tak for handlen ;0)

    SvarSlet
  3. Ku’ man ikke få en lille opskrift på dem 👍❤️🎄

    SvarSlet